tisdag 6 november 2012

when we learn how to fly, we forget how to walk

Lång dag! Har kommit hem och fått i mig lite tomatsoppa och försöker nu få inte lite franska i skallen. Senare blir det dans! Otroligt skönt eftersom det har varit uppehåll under förra veckans höstlov. Abstinens efter en vecka hah ohyes.

Ha en fin tisdagskväll iallafall!


För mitt fotointresse måste jag ta upp igen. Denna bild togs sommaren 2010, då jag var ett freak. Köpte fototidningar, tittade på redigeringsvideor och satt och experimenterade med Photoshop. Nu använder jag endast Photoshop när jag vill fixa till bilderna ytterst lite, och sedan Pixlr-o-matic när jag vill ha coola effekter. (som i denna bild) Fotar nästan aldrig längre, utan min kreativitet får komma ut lite via ig (där jag heter moakristine, följ gärna!) 

KRAM


(update:haha stabilt att typ varje bild i alla inlägg har röda prickar från pixlr. MEN JAG TYCKER OM DET JU -men ska skärpa mig - blir kanske liiite tradigt i längden hmmm..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar